Pastebėta, kad vaikai kuriuos veikia
negatyvios Žemės elektromagnetinės spinduliuotės
(geopatogeninės zonos) miega neramiai, nepailsi,
atrodo pavargę, viskam apatiški, tingūs ir
negalintis susikoncentruoti, todėl jų mokymosi
rezultatai mokykloje būna labai blogi.
Tačiau tėvai dažnai nesupranta viso to esmės.
Dėl visko dažniausiai kalti neigiamų energetinių
faktorių poveikiai. Jų įtaka vaikui
pasireiškia nuo nėštumo pradžios. Geopatogeninės
zonos iššaukia būsimos motinos vidinę įtampą ir
net susirgimus. Tai gali paveikti vaisiaus
vystimąsi. Be to, minėtos zonos daro
tiesioginę įtaką vaisiui ir tampa tokių kūdikio
defektų kaip silpnumas ir toksikozė priežastimi.
Dažnai šių zonų poveikis sukelia
priešlaikinį gimdymą ar savaiminį persileidimą.
Gerai žinoma tai, kad motinos vidinė įtampa gali
išprovokuoti sunkų gimdymą ir pažeisti kūdikio
smegenis. Baisiausiai tai kad vaiko tėvai
nejaus minėtų pasekmių kol vaikas paaugs ir tik
tuomet supras kad kūdikis nesugeba mokytis.
Nepakankamas dėmesys į minėta problemą lems tai,
kad jautri moteris, pastoviai būdama ar net
miegodama patogeninėje zonoje nėštumo ir gimdymo
metu kentės dėl stiprios vidinės įtampos
ir net konvulsijų. Todėl labai svarbu
pasirūpinti tuo kad jai būtų užtikrinta vieta
laisva nuo neigiamų energetinių poveikių ir
patogeninių zonų. Tai jums gali atlikti
profesionalus radiostezistas atlikdamas patalpų
radiostezinę ekspertizę -
http://www.radiostezija.lt/
Geopatogeninių zonų neigiamą poveikį
ypač stipriai jaučia naujagimiai. Jie
instinktyviai nušliaužia nuo neigiamų zonų.
Noriu perspėti, kad mažyliai, kurie
savarankiškai negali palikti tokių patogeninių
zonų ir būna priversti būti jose savo lovelėse,
nepaprastai kenčia, skusdamiesi dėl to mums
verkdami ir protesto klyksmais. Nekelia
abejonės, kad tokie vaikų sveikatos defektai
kaip: lėtas vysimasis, mykčiojimas, konvulsinis
verkimas ar klyksmas, ar net tokie rimti
susirgimai kaip meningitas, traukuliai ir kiti,
gali būti normalaus kūdikio intelektualinio
vystymosi stabdžiais, o vėliau problema
mokymuisi yra neigiamų zonų poveikio rezultatas.
Problemos susijusio su mokymusi priklauso nuo
daugelio veiksnių.Vienas pagrindinių iš jų
geopatogeninės zonos. Iki šiol daugelis neteikia
reikšmės šiam faktoriui, tačiau jis labai
svarbus.
Vaiko reakcija į neigiamas zonas gali būti labai
įvairi ir priklausyti nuo jos rūšies ir
galingumo, nuo vaiko kūno konstitucijos, todėl
svarbu:
-
vaikas stiprių nervų ar perdaug jautrus;
-
vaikas sveikas ar serga kokia tai liga;
-
poveikio rūšis;
-
koks oras;
-
vaiką veikia tik neigiamos zonos ar yra dar
kokie pažeidžiantieji veiksniai;
požeminės vandens srovės paprastai iššaukia
nuovargį ir apatiją. Neigiamos Karri zonos
nerviškumą.
Labai svarbu nustatyti tai ar vaikas patyria
neigiamą poveikį vienoje vietoje, pavyzdžiui,
kur stovi jo lova, mokyklos suolas ar stalas
prie kurio jis ruošia pamokas, ar jis patyria
neigiamą poveikį keliuose vietose.
Išvadą kad vaiko lova stovi neigiamoje
zonoje galime daryti šiais atvejais:
A) labai nervingi,greitai
susijaudinantys vaikai, kurie lengvai meta
mokslus ir nenori jų tęsti, pas kuriuos
pastebimos bendravimo problemos ,kurie neturi
savigarbos ir dažnai verkia.
B) - lėti, tingūs, pastoviai
pavargę vaikai. Nėra abejonės kad naktimis jie
valandųn valandaqs nemiega ir net tuomet kai
užmiega miegas jiems nesuteikia poilsio.Jie
jaučia pastovų pykinimą ir dažnai negali
suvalgyti pusryčių.Tokie vaikai dažnai užmiega
mokykloje.
C) - vaikai kurie atrodo
tingūs, todėl kad jie pastoviai liūdni, abijingi
mokslams ir dažnai neatlieka namų darbų. Tačiau
niekas nepastebi, kad jie labai smarkiai
pavargsta ir negali susikoncentruoti užsiėmimų
metu.Todėl jie negali pilnai įsisavinti
mokyklines žinias. Tokie vaikai labai stengiasi
išvengti bet kokių nuobaudų.Kai kurie iš jų būna
pastovios baimės stovyje.Juos dažnai bara
už tai, kad jie nesistengia būti geresniais.
D) - vaikai viską
užmirštantys, kas dažnai laikoma charakterio
trūkumu.Grasinimais, baudomis tėvai ir mokytojai
dažnai stengiasi pataisyti atmintį, tačiau
paprastai nesėkmingai. Šiuo atveju bloga
atmintis tasi neigiamų faktorių poveikio
rezultatas. Tačiau vaikai, kaip ir jų tėvai ir
mokytojai, suprantama kad apie tai nieko nežino
ir pradeda tikėti tuo, kad jie iš tiesų tingūs,
nevalyvi ir verti nuobaudų.Jie pastoviai jaučia
savos kaltės jausmą.Jie daro dideles pastangas
ir žada viską daryti kaip galint
geriau,tačiau jiems neužtenka energijos tai
realizuoti.
E) - vaikai
praleidžiantys pamokas. Kai kurie iš dėl to
pergyvena dėl to kad, kaip jiems atrodo, patekę
į beviltišką situaciją dėl pastovaus nuovargio,
nepažangumo mokykloje ir pastovių
nuobaudų.Galiausiai jie bando nutraukti šį
užburtą ratą, nutoldami nuo mokyklos,sugalvodami
neįtikinamas priežastis ir pasiteisinimus.
Paprasčiausiai jie nebepajėgia susidoroti su
mokymusi.Jų žiniose atsiranda perdaug
spragų , kurių užpildyti jie nepajėgūs. Jie
tampa pravaikštininkais. Na o iš tiesų jis
taip nusilpęs naktį nuo galvos skausmo, įtampos
krūtinėje, pykinimo kad ryte nenori eiti į
mokyklą.
F) - labiausiai
atsiliekantys ir sunkūs vaikai.Daugumas iš jų
visada blogos nuotaikos,agresyvūs,priešiški,
įžulūs ir nedraugiški. Kiti vaikai juos erzina
ar, dažniau, vengia.
Šios išvados padarytos stebint 3000 mokinių.
Manau jos yra pakankamu pagrindu
pasirūpinti geromis ir išvengti blogų
zonų. Tai bus jūsų kūdikio sėkmės pagrindu
vaikystėje, mokykloje ir laimingam gyvenimui
ateityje.